Dutch Supermono Association forum index Dutch Supermono Association
Dit is het forum van de DSA

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

DR800 in Mito rijwielgedeelte

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dutch Supermono Association forum index -> Suzuki
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stefan

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 8:50 pm    Onderwerp: DR800 in Mito rijwielgedeelte Reageer met quote

Suz: DR750/800 blok in Cagiva Mito rijwielgedeelte..

Wellicht iemand die er ervaring mee heeft?
Ik ga het binnenkort eens "passen" maar wellicht heeft iemand het al eens gedaan / geprobeerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Stefan

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ah..dat schiet lekker op hier.. Laughing

laat maar ff zitten dan..
ik heb nog een DR800 in behoorlijke offroad trim staan, wil wellicht het blok in mijn mito-mono frame gaan gebruiken. ter vervanging van de DR400 die er nu in zit.
Aangezien het toch weer winter wordt , en we s'winters wat doen offroaden ga ik de DR800 de komende maanden weer inzetten.
Daarna kan evt het blok eruit en richting mono

In de tussentijd ga ik dan wel eens DR750/800 blokje passen bij bij de mannen van "team de Geitesjtal"

"Kump good-sjuus varuh"

Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dutch Supermono Association forum index -> Suzuki Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls